Живот и дело

Стожерното мотивско јадро околу кое, генерално, орбитираат стиховите на Маџиров, е домот и неговите различни лица: дом кој се напушта, дом од кој се бега, дом надвор од просторот, дом во меѓупросторот, дом – каде било, дом – секогаш привремен, дом во кој се враќа (макар и преку сеќавањето), дом – цел свет
македонски поет, преведувач и есеист. Вонредно талентиран и еден од нашите најафирмирани автори во странство. Пишува поезија која одговара на една нова чувствителност, поезија која ги носи во себе одликите на сегашниот миг, и која кореспондира со сфаќањето за поетичното што го поседуваат новите генерации (Урошевиќ, 2015). Важи за урбан поет кој поседува извонреден сенс за нијанси и полутонови; неговата поезија е тивка, дискретна, ненаметлива, но мошне ...
  • Автор

    НИКОЛА МАЏИРОВ

  • 27.V 1973 -

  • современа книжевност

  • автор поезија


Опус

 Заклучени во градот. 1999. Скопје: Магор (поезија); Некаде никаде. 1999. Радовиш: Работнички универзитет, Центар за култура и Совет на Караманови средби (поезија); Асфалт, но небо. 2003. Скопје: Темплум (хаику); Во градот, некаде. 2004. Скопје: Магор (поезија); Преместен камен. 2007. Скопје: Магор (поезија); Еден ден ќе се сретнеме. 2013. Скопје: МКЦ (избор поезија и нови песни). 


Библиографија

 Загајевски, Адам. 2010. „Остаток од друг век...“. XXII Поетска ноќ во Велестово, год. XI, бр. 11, 14.  Капушевска-Дракулевска, Лидија. 2004. „Дионис во градот“. Поговор во: Никола Маџиров, Во градот, некаде, Скопје: Магор, стр. 61-66. Матевски, Матеја. 2010. „Поетот Никола Маџиров.“ Синтези бр. 20, стр. 81-82. Урошевиќ, Влада. 2015. „Портрет на поетот Никола Маџиров“ (ракопис). Велес, град на културата 2015 (Медиотека, Локална библиотека „Гоце Делчев“, 30.09.2015).Šeleva, Elizabeta. 2007. Kome je kakva pesma oporuka? Par utisaka o tranziciji i makedonskoj poeziji. Sarajevske sveske, br. 15/16, 197-202 (Savremena poezija). Шопов, Иван. 2010. „Поезија што се чита надвор од дома (кон лириката на Никола Маџиров)“. XXII Поетска ноќ во Велестово, год. XI, бр. 11, 22-25.